Стиль 90-х в одязі, що став універсальним, краще назвати не стилем, а новим підходом до вибору одягу. Тому як в моді 90-х змінюється сам принцип створення свого образу, так само як і принцип, використовуваний в створенні костюму. Головний заклик дев'яностих - «бути таким, який ти є!». Його рекламують на сторінках усіх глянцевих журналів, та й сам одяг, здається, повторює цей заклик. Рекламна компанія та Кельвіна Кляйна, і «Hugo Boss» надихає бути собою: «Be Yourself». Створювати власний стиль, який відбиває твою індивідуальність, прагнути висловити власне «Я» стало наймоднішою тенденцією в світі модних віянь дев'яностих. Популярним стає і створення образів для інших, на гребені популярності професія іміджмейкера. Іміджмейкер сталося від англійського Imagemaker, що буквально означає «творець нового образу». Послугами іміджмейкерів користуються не тільки зірки та публічні політики, забезпечений середній клас також підхоплює загальну модну тенденцію. Сторінки глянцевих журналів рясніють дизайнерськими порадами зі створення свого образу і підкресленню своєї індивідуальності.
Іноді модниці одягалися дуже химерно, в результаті з'являється кілька модних правил: чи не бути надто виряджені в повсякденному житті і не вбиратися надміру. Порушувати ці правила вважається непристойним. Мода 90-х років настільки різноманітна і допускає настільки широкий політ фантазії, що диктат модних подіумів втрачає позиції. Бути модним до неможливого просто, одна або дві ультра модних деталі перетворюють базовий костюм в модний. За основу гардероба модниці вибирають не дуже дорогий одяг. Варто відзначити, що одяг 90-х років значно якісніший, в порівнянні з попереднім десятиріччям, і все завдяки досягненню нових технологій. В дев'яностих по всьому світу поширюється мода унісекс: джинси з футболкою або брюки вільного крою зі светром, доповнені зручним взуттям. Дев'яності - час кросівок і туфель без каблука. Такий стиль унісекс дуже полюбився великим італійським і американським фірмам, таким як Banana Republic, Benetton, Marko Polo. Костюми прагнуть до простоти і функціональності, що, однак, відроджує традиції партнерського мистецтва, коли поряд з суворою аскетичностью в костюмі присутній навмисна театральність з яскравою гамою барв. Мода змінюється в залежності від соціальної спрямованості та територіальності, так в Європі богема воліє концептуальний дизайнерський одяг. Спеціальний крій і силует, підібрані тканини дозволяють модельєрові вирішувати певні завдання, завдяки чому одяг 90-х набуває сенсу і концепцію. По всьому світу молоді кар'єристи, як і раніше, віддають перевагу костюмам Армані і Черутті. Торгова марка Tommy Hilfiger зі своїм спортивним стилем в одязі переважно носиться афро-американської молоддю США. Головний модний акцент дев'яностих робиться не на одяг, а на її власника. Модний образ створюється стрункою фігурою з засмаглою або ж молочно-білою шкірою. Культура тіла розквітає як за часів Античній Греції. Модники і модниці не тільки відвідують спортивні клуби, що з'явилися завдяки моді 80-х, але і активно відвідують косметичні кабінети і навіть користуються послугами пластичної хірургії. Супермоделі з модних подіумів стають зразками для наслідування, чималий внесок в це зробило телебачення і модні журнали.
Возможно Вас заинтересует:
|
реклама